1% podatku dla Wiktorii

NIE WIESZ NA JAKI CEL PRZEZNACZYĆ  1% PODATKU?

POMÓŻ WIKTORII !!!


Przyszedł czas na rozliczenie się z ubiegłorocznego dochodu, jest to okazja do okazania wsparcia innym, potrzebującym osobom. Jedną z nich jest Wiktoria, dziewczynka pełna miłości, dla której prowadzę terapię logopedyczną od ponad 1,5 roku.

Wiktoria ma dla Was wiadomość:

"Jestem uczennicą szkoły specjalnej w Krakowie. Ciągle jestem rehabilitowana i leczona, gdyż urodziłam się z chorobą genetyczną (aberracja chromosomu 18 w postaci Zespołu pierścieniowego chromosomu 18, zwanego Zespołem Ringa), wiotkością mięśniową, opóźnieniem rozwoju psychoruchowego oraz Izolowanym Niedoborem IgA. Bym mogła dalej się rozwijać potrzebuję Państwa wsparcia. Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą" utworzyła mi subkonto, na którym mogę zbierać 1%. Proszę o pomoc, bym mogła nadal dbać o zdrowie i się rehabilitować. Proszę przekażcie mi swój 1% w rozliczeniu PIT-u za rok 2013".


BARDZO WAS PROSIMY O POMOC!
Wystarczy, że w formularzu PIT, w odpowiedniej rubryce wpiszecie numer:
KRS 0000037904
Natomiast w rubryce "Informacje uzupełniające - cel szczegółowy 1%" podacie:
14176 Papiz Wiktoria Joanna

Dodatkowo możecie pomóc Wiktorii, przekazując darowiznę na konto:

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą"
Bank BPH S.A.
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem:
14176 - Papiz Wiktoria Joanna - darowizna na pomoc i ochronę zdrowia 

Komentarze